Och du försöker hålla masken, så du kan sväva över marken

Jag blir verkligen på sjukt påverkad, så annorlunda och glad, så fri och lycklig...när det är fint väder! Fast nu är det dock lite för blåsigt för att sitta ute, men det är ju fint väder här vid datorn också, ellerhur? Här sitter jag iallafall och lyssnar om och om igen på Veronica Maggios nya skiva som jag har gått och förälskat mig i. Det enda som är lite synd är att jag blir lite deppig när jag lyssnar på alla låtar, eller okej inte alla då men seriöst hur glad blir man av hennes "snälla bli min" eller "mitt hjärta blöder"? Fast jag kan ändå inte sluta lyssna för det är så bra, jag kanske gillar att bli deppig? Haha gud vad konstig jag är, så det kan bli. Nu är det nog dags att ta tag i plugget...om ett litet tag, inte riktigt än. Hoppas det är lika fint väder imorgon så man kan sooola!


Bjuder på en liten bild från sommaren som var, när jag och min kära vän Niki var och badade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0