Jag saknar att cykla hem i soluppgången

När jag sitter här framför datorn och tittar igenom mina gamla bilder så kan jag inte låta bli att sakna sommaren och värmen. Det gör jag i och för sig varje dag bara av att titta ut genom fönstret, men nu ska vi inte vara negativa som vi lätt kan bli under denna fantastiska månad, mars. Det är faktiskt inte så lång tid kvar! Enligt mina beräkningar så är det bara runt en månad kvar till påsklovet och efter det är det ju så gott som sommar.

Jag saknar de heta dagarna och svala nätterna med solen som aldrig gick ned. Jag saknar att kunna sitta på bryggan i shorts och linne och äta glass. Jag saknar att cykla hem i soluppgången och känna en varm vind blåsa igenom håret. Jag saknar att kunna grilla på balkongen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0